Mostrando entradas con la etiqueta Irteerak. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Irteerak. Mostrar todas las entradas

jueves, 20 de febrero de 2025

BIDE-SEGURTASUNA

 Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. kurtsoak bide-segurtasuna ikastera joan dira gaur Sarrikora. Goiz polita pasatu dute beren bizikletekin ganoraz nola ibili ikasten.

Los cursos 5º y 6º de Educación Primaria han ido hoy a Sarriko a aprender seguridad vial. Han pasado una bonita mañana aprendiendo cómo circular con fundamento con sus bicicletas.







viernes, 8 de noviembre de 2024

SUKALDARITZA IKASTAROA (3)

Gure 4Cko sukaldari bikainek sukaldaritza kurtsoko hirugarren saioa izan dute gaur. Horaingo honetan, postre prestatzeko unea izan da eta azenario tarta prestatu dute. Hatzak miazkatzeko modukoa!

Nuestros/as fantásticos/as cocineros/as de 4ºC han tenido hoy la tercera sesión del curso de cocina. Esta vez era el momento de preparar el postero y han cocinado una tarta de zanahorias. ¡Para chuparse los dedos!









jueves, 7 de noviembre de 2024

AUZOKO DIAGNOSTIKOA

 DBHko 4. kurtsoko ikasleak murgilduta egon dira egunean zehar auzoko diagnostikoa egiten. Taldeetan banaturik eta auzoko plano bat hartuta, arkitektura-oztopoak, gune berdeak, kultura, osasun eta bilera guneak, osasun eta beste leku interesgarriak  aurkitu eta markatu dituzte pegatinen bidez. Azkenengoz, talde bakoitzak bere haurnasketak aurkeztu ditu eta ideia interesgarriak atera dira auzoko bizitza denontzat hobetzeko.


El alumnado de 4º de ESO han estado ocupados/as a lo largo del día realizando el diagnóstico de barrio. Divididos/as en grupos y con un plano del barrio, han localizado y marcado mediante pegatinas las barreras arquitectónicas, zonas verdes y culturales, lugares de reunión y otros puntos de interés. Por último, cada grupo ha presentado sus reflexiones y han surgido ideas interesantes para mejorar la vida en el barrio para todos/as.













viernes, 25 de octubre de 2024

SUKALDARITZA IKASTAROA (1)

Elikadurak izugarrizko garrantzia du gure bizitzan, eta elikadura osasuntsu baten fundamentoak dira 4.Cko ikasleek  egiten ari diren proiektu baten oinarria. Klasean ikuspuntu desberdinetatik lan egin ari gara gai honi buruz: Bakoitzaren eguneroko elikadura aztertu dugu, ikasi dugu GMIa kalkulatzen, Historian zehar izan dire edertasun-estandar ezberdinei buruz irakurri dugu...
Proiektu honen barruan, dinamika oso polit batean parte hartzen ari gara ere. Elikadura osasuntsuari buruz modu praktikoan ikasten ari dira ikasleak, Bilboko Udaletxeko Osasun arloak antolatutako ekintza baten bidez. Hasteko, eskolan egon ziren hitz egiten elikadura osasuntsuari buruz. Eguneko zenbat kaloria jan behar dituzten, zer den eta zer ez den elikadura ohitura ona... Hurrengo egunean, Erriberako merkatura joan ziren sukaldaritzako lehenengo saioa egitera. Orduan, risotto gozo bat prestatu zuten lehenengo plater bezala.


La alimentación tiene una importancia capital en nuestra vida, y los fundamentos de una alimentación saludable son la base de un proyecto que están realizando los/as alumnos/as de 4ºC. Estamos trabajando este tema desde diferentes puntos de vista: Hemos analizando los hábitos de alimentación de cada uno/a, hemos aprendido a calcular el IMC, hemos leído sobre los diferentes estándares de belleza que ha habido a lo largo de la historia...
Dentro de este proyecto,  estamos participando en una dinámica muy bonita. Están aprendiendo sobre la alimentación saludable de una manera práctica por medio de una actividad organizada por el área de salud del Ayuntamiento de Bilbao. Para empezar, tuvieron una charla en el colegio sobre la alimentación saludable. Cuántas calorías deben comer al día, qué son y qué no son los buenos hábitos en la alimentación... Al siguiente día fueron al mercado de la Ribera para hacer la primera sesión sobre cocina. Ese día prepararon un rico risotto como primer plato.









jueves, 24 de octubre de 2024

BOLINTXURA TXANGOA

Gure 1. DBHko ikasleek aukera izan dute gaur txango polit bat egiteko eskolatik hurbil dugun leku zoragarri batera: Bolintxu. Eguraldiak asko lagundu du eta eguzkia irteera guztian zehar egon da ikasleekin. Irteera honen helburua da gure inguru hurbila ezagutzea eta konzientzia hartzea balio naturalak zaintzeko. 


Nuestros/as alumnos/as de 1º ESO han tenido la oportunidad hoy de hacer una bonita excursión a un maravilloso lugar que tenemos cerca del colegio: Bolintxu. El tiempo ha ayudado mucho y el sol ha estado con nosotros/as durante todo el día. El objetivo de la salida es conocer y apreciar el entorno natural cercano, para concienciar sobre la importancia de cuidar los valores naturales.







miércoles, 23 de octubre de 2024

PEÑAS NEGRAS MEATZALDEA

 4. DBHko ikasleak Industria Iraultzaren ikasketan daude murgildurik. Historiako pasarte hau hobe ulertzeko, gugandik hurbil dugu leku polit bat: Trapagaranen dagoen Peñas Negras aldeko meatzaldea. Bertan bisita gidatu interesgarri bat izan genuen non gauza pilo azaldu zizkiguten garai horretako egoerari buruz eta natura aldetik hain aberatsa den leku horren ezaugarriei buruz. Hori bai, eguraldiak ez zuen batere lagundu: Hori bai euria egiteko modua!


Los/as alumnos/as de 4º de ESO están en pleno aprendizaje de la Revolución Industrial. Para entender mejor este pasaje de la historia, tenemos un bonito sitio cerca de nosotros/as: La zona minera que está en Peñas Negras, en Trapagaran. Allí tuvimos una muy interesante visita guiada y nos explicaron un montón de cosas sobre la situación en aquella época y sobre las características de ese entorno con tanta riqueza natural. Eso sí, el tiempo no ayudó lo más mínimo. ¡Vaya modo de llover!







miércoles, 8 de mayo de 2024

ARMAÑONEKO PARKEA ETA POZALAGUAKO KOBAK

 3.DBHko ikasleek Armañoneko parke naturala eta Pozalaguako koba zoragarria bisitatzeko aukera izan dute. Eguneko irteera egin dute, eta hango gidari jatorren azalpenekin bertako animalia eta landareei buruz ikasi dute. Sai zuriek zeru urdinean hegan egiten zuten bitartean, ikasleek ibilibide polita egin dute eta gero kobara sartu dira hango estruktura natural bitxiak ikusteko eta lurraren barneko egituraz ikasteko.







viernes, 3 de mayo de 2024

AREITZ SOROA

 Haur Hezkuntzako gaztetxoek egundoko eguna pasa zuten atzo Areitz Soroko gure lagunekin. Animaliekin jostatu, baratzak ikusi, ogia egin, sagar zukua prestatu eta edan... hori bai plan zoragarria!






miércoles, 28 de febrero de 2024

LH URKIOLAN

Gaur Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailako ikasleak Urkiolara joan dira txangoan. "Animalien mundua" proiektuaren hasierarekin bat etorri da. Anbotoko kondairak, Urkiola inguruko mendi eta herriak, inguruko zuhaitz tipikoak, oraindik basoetan bizi diren animaliak, animalia iraungiak... ezagutu dituzte. Animalien arrastoak, aztarnak, fosilak... identifikatzen ere ikasi dute. Hori guztia oso jarduera interesgarri eta askotarikoen bidez. Txangoa oso gomendagarria da. Azpimarratzekoa da txango hau dinamizatu zuen taldearen lan eta antolaketa bikaina. 


Hoy nuestros alumnos y alumnas de 3º y 4º de Primaria han ido de excursión a Urkiola. Ha coincidido con el inicio del proyecto "Animalien mundua". Han conocido las leyendas de Anboto, los diferentes montes y pueblos cercanos a Urkiola, los árboles típicos de la zona, animales que viven todavía en los bosques, animales extinguidos... También han aprendido a identificar diferentes rastros de animales, sus huellas, fósiles... Todo ello a través de actividades muy interesantes y variadas. Ha sido una excursión en la que han aprendido mucho y muy muy recomendable. Cabe destacar el gran trabajo y organización por parte del equipo que dinamizó esta excursión.










viernes, 16 de febrero de 2024

IRTEERA ARTIGASERA

 2. DBHko ikasleek atzo birziklapenari eta hondakinen kudeaketari buruz ikasteko aukera izan zuten Artigas gelara bisita bat eginez. Ekintza desberdinen bidez gai hauei buruz eskolan lan egin duguna errepasatu ahal izan dute eta goiz entretenigarri bat pasa ere!







martes, 16 de enero de 2024

BILBOKO PORTUAN

Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailako gure ikasleak Bilboko Portura joan dira txangoan. Oso txango interesgarria izan da, eta gure porturik garrantzitsuenetako batek nola funtzionatzen duen ikasi dute. Egunero ontzi asko iristen dira edukiontziekin, eta gero ehunka kamioi eta trenen bidez garraiatzen dira. Gainera, autobusez egin dute ibilbidea, eta bertan dauden enpresa handi guztiak ikusi dituzte. Zalantzarik gabe, txango oso gomendagarria da gure industriaren eta ekonomiaren zati garrantzitsu bat ezagutzeko. 

Nuestros alumnos y alumnas de 5º y 6º de Primaria han ido de excursión al Puerto de Bilbao. Ha sido una excursión muy interesante en la que han aprendido como funciona uno de nuestros puertos más importantes. Cada día llegan muchos barcos con contenedores que posteriormente se transportan a través de cientos de camiones y trenes que salen cada día del Puerto. Además, han hecho un recorrido en autobús en el que han visto toda las grandes empresas que hay allí. Sin duda, una excursión muy recomendable para conocer una parte muy importante de nuestra industria y economía.