lunes, 16 de diciembre de 2024
FRUTA BANATZEN
viernes, 13 de diciembre de 2024
AURTENGO GOSARI INTERKULTURALA
Aurten ere gosari interkulturala, osasuntsua eta jasangarria ospatu dugu. Klase bakoitzean, ikasleak taldeka antolatu dira denon artean gosari orekatua ekartzeko eta, aldi berean beren herrialdeetako jaki tipikoak beren kideekin konpartitzeko. Benetan ondo pasatu dugu eta energia osoz hasi dugu eguna.
Este año también hemos celebrado el desayuno intercultural, saludable y sostenible. En cada clase los alumnos y alumnas se han organizado en grupos, para entre todos/as, traer un desayuno equilibrado. Al mismo tiempo han intentado traer comidas típicas de sus países para poder compartirlas con sus compañeros y compañeras. Lo hemos pasado muy bien y hemos empezado el día a tope de energía.
jueves, 7 de noviembre de 2024
GURE HIRIKO BIODIBERTSITATEA EZAGUTZEN
Gure eskolako Agenda 2030 arduraduna "Gure Hiriko biodibertsitatea ezagutzen" izeneko hitzaldian egon da. Bertan, Dani Zuazagoitiak gai desberdinak tratatu ditu:
- Hiri bateko biodibertsitatearen onurak, osasuna eta hezkuntza.
- Alfabetatze ekologikoaren gabezia eta beharra
- Hiriko gune anturalen erabilera didaktikoa.
Gai hauek guztiak oso interesgarriak izango dira gure klaseko dinamiketarako eta proiektuetarako!
La responsable de Agenda 2030 de nuestro colegio ha estado en las jornadas "Conociendo la biodiversidad de nuestra ciudad". En las mismas, Dani Zuazagoitia ha tratado diferentes temas:
- Los beneficios de la biodiversidad de una ciudad, la salud y la formación.
- La carencia y la necesidad de una alfabetización ecológica.
- El uso didáctico de los lugares naturales de la ciudad.
¡Todos estos temas serán muy interesantes para las dinámicas y proyectos de nuestras clases!
jueves, 5 de septiembre de 2024
ESKOLA, EGUZKIZ BLAI
Hobekuntza batzuk egin ditugu gure eskolan uda honetan zehar. Horietako aipagarrienetarikoa teilatuetan jarri ditugun eguzki-panelak dira. Hauei esker gure eskola are berdeagoa izango da.
Hemos hecho unas cuantas mejoras en nuestro colegio a lo largo del verano. Una de las más destacadas son los paneles solares que hemos puesto en los tejados. Gracias a estos, nuestro colegio será aún más verde.
2024/25 KURTSOA HEMEN DA
Bagaude bueltan! Kurtso berriko baso hostotsuan sartzear gaude eta, nahiz eta berde samar, jada frutuak ikusi ahal ditugu! Aurrera!
¡Ya estamos de vuelta! Estamos a punto de meternos en el frondoso bosque del nuevo curso y, aunque todavía estén bastante verdes, ya podemos ver los frutos. ¡Adelante!
lunes, 22 de abril de 2024
0 KILOMETROKO SUKALDARITZA
Oso ikasketa berezia izan dute gaur gure DBHko 3C.ko ikasleek. Hainbeste maitasunez zaintzen duten ortutik zerba eder batzuk jaso zituzten, eta eskolako sukaldariaren laguntzaz ikasi dituzte barazki hau prestatzeko modu ezberdinak. Interesgarria eta gozoa!
Los/as alumnos/as de 3ºC de ESO han tenido hoy una lección muy especial. Habían recogido unas hermosas acelgas del huerto que tan bien cuidan, y con ayuda del cocinero del colegio han aprendido diferentes formas de cocinar esta verdura. ¡Interesante y sabroso!
jueves, 14 de marzo de 2024
HAZITEGIA DBHN
3. DCko ikasleek gogor egin dute lan azken aste hauetan beren klasean jarri duten hazitegian urazak, tomateak, piper berdeak eta marrubiak hazteko. Ilusioz ikusi dute nola landareak, ikasleen zaintzari esker, pixkanaka lurretik atera eta goruntza joan diren. Atzo landareak hazitegietatik atera eta gure ortutxoan landatzeko momentua heldu zen. La bikaina egin dute gure ikasleek!
Los/as alumnos/as de 3ºDC han trabajado duro para cultivar lechugas, tomates, pimientos verdes y fresas en el semillero que habían instalado en su clase. Han visto como gracias a sus cuidados las plantas han ido saliendo del suelo y creciendo poco a poco. Ayer llegó el momento de sacar las plantas del semillero y transplantarlas en nuestra huerta. ¡Han hecho un trabajo fantástico!
martes, 19 de diciembre de 2023
Gabon Jasangarriak
Gabonak hemen dira eta denok dakigu familian pasatzeko egunak direla baina baita ere asko kontsumitzeko garaia. Horregatik, 2. DBHko ikasleek irakurketa bat egin dute gai honi buruz, gero braimstorming bat egin dute Gabon jasangarriagoak antolatu ahal izateko eta azkenengoz beren ideiak kartel batzuetan jaso dituzte. Ea denok jarraitzen ditugun beren gomendioak!
Las Navidades ya están aquí y todos/as sabemos que son días para pasar en familia pero también que es una época en la que consumimos mucho. Por eso, los/as alumnos/as de 2º ESO han leído un texto sobre este tema, luego han realizado una sesión de brainstorming para poder organizar unas Navidades más sostenibles y por último han recogido sus ideas en unos carteles. ¡A ver si todos/as seguimos sus consejos!
viernes, 24 de noviembre de 2023
JOLASALDI OSASUNTSUA HASI DA
4DCko ikasleek hasiera eman diote gaur kurtso honetako jolasaldi osasuntsu eta solidarioari Hiru gutiziako arroz gozo-gozoa prestatu dute eta ikasleek hamaiketako beroa eta energiaz betea jan ahal izan dute.
Los/as alumnos/as de 4DC han comenzado hoy con el recreo saludable y solidario de este curso. Han preparado un riquísimo arroz tres delicias y los/as demás alumnos/as han podido comer un hamaiketako calentito y lleno de energía.
lunes, 20 de noviembre de 2023
AURTEN ERE, MUSIKA BIRZIKLATUA GURE ESKOLAN!
DBHko ikasleak birziklapenaren balioa ikasten ari dira musika klaseetan. Etxetik ekarritako kutxak, potetxoak, lastotxoak... erabiltzen ari dira musika tresna politak egiteko. Hau bai orkestra berdea prestatzen ari garena!
El alumnado de ESO está aprendiendo sobre el valor del reciclaje en las clases de música. Están utilizando cajas, botes, pajitas... que traen de casa para fabricar unos bonitos instrumentos de música. ¡Menuda orquesta verde estamos preparando!
viernes, 16 de junio de 2023
URTE HONETAKO LABURPENTXOA
miércoles, 24 de mayo de 2023
HAMAIKETAKO OSASUNTSUA LHN
HPBko ikasgelatik, elikadura-ohitura osasungarriak ikasten ditugu. Supermerkatura joaten hasi ginen gure brotxetarako frutak erostera. Horretarako, erosketa-zerrenda bat egin genuen, kontuak egin genituen... Eta, azkenik, hamaiketakoan sagar, udare,banana eta marrubiekin egindako brotxetaz gozatu genuen. Bazkalordurako alternatiba osasungarria!
Desde el aula de NEAE, aprendemos hábitos de alimentación saludables. Empezamos yendo al supermercado a comprar frutas para nuestra brocheta. Para ello, elaboramos una lista de la compra, hicimos cuentas... Y, finalmente disfrutamos en la hora del hamaiketako de estas brochetas hechas con: manzana, fresas, peras y plátanos. Una alternativa saludable para la hora del almuerzo.
lunes, 24 de abril de 2023
3LH, RECYCLING!
Lehen Hezkuntzako hirugarren kurtsoan birziklapena lantzen ari gara ingeles ikasgaian. Bururatu zaigu unitate honetako edukiak ikasteko modu dibertigarrioagoa dela proiektutxo baten bidez. Hiztegia errepasatu ahal dugu eta aldi berean gure familiei eta lagunei irakatsiko diegu nola desberdindu zer zabor doan edukiontzi bakoitzean.
Erabili dugun material guztia birziklatua da: zapata eta zereal kutxak eta baita fitxetako papera ere!
En tercero de Primaria estamos trabajando el reciclaje en la asignatura de inglés. Se nos ha ocurrido que una manera más divertida para aprender el contenido de la unidad es mediante este pequeño proyecto, con el que podremos repasar el vocabulario y enseñar a nuestras familias y amigos a diferenciar qué basura va en cada cubo.
Todo el material que hemos usado es reciclado: las cajas de zapatos, de cereales... ¡Incluso el papel con las fichas!
viernes, 21 de abril de 2023
ESKOLARTEKO FOROA
Atzo Eskolarteko Foroan parte hartu zuten gure bi ikaslek. Bertan, hausnarketa sakona egin zuten gure auzoan aurrera eraman daitezkeen hobekuntzei buruz. Bozeramaile gisa egonda, beren ideiak entzunarazteko aukera izan zuten eta baita pasa den kurtsoko foroan proposatutakoen eragina ezagutu ahal izan zituzten.
Ayer, dos de nuestras alumnas participaron en el foro Interescolar. Allí, hicieron una profunda reflexión sobre las mejoras que se pueden llevar a cabo en nuestra zona. Dado que actuaron como portavoces, tuvieron la oportunidad de hacer oír sus ideas y también de conocer la influencia que han tenido aquellas ideas que se propusieron en el foro del curso pasado.
jueves, 30 de marzo de 2023
UDABERRIKO ZUHAITZA HAUR HEZKUNTZAN
Udaberria hemen dago, argia eta loreak ekartzeko. Haur Hezkuntzan ikusi dute garaia dela beren neguko zuhaitza udaberrirako aldaketa egiteko eta polit-polita apaindu dute. Dena material birziklatuaz berriro ere!
La primavera ya está aquí, para traernos luz y flores. En Educación Infantil han visto que ha llegado el momento de cambiar su árbol de invierno a primavera, y lo han adornado de lo más bonito. ¡Todo con material reciclado una vez más!
jueves, 9 de marzo de 2023
EROSKETAK EGITEN
Hurrengo ostiralean, gosari interkultural, osasuntsu eta jasangarria ospatuko dute DBHko ikasleek. Badute dena antolatuta klase bakoitzean, baina eskolatik ere erosketatxo batzuk egin behar genituen egun horretarako. 4Cko ikasleek hartu dute ardura bezala erosketarako zerrenda egitea, prezio desberdinak begiratzea eta kalkulatzea zein izango den gastua. Gero, dena ondo antolatu eta gero, supermerkatura joan dira. Kontsumo arduratsua gaztetandik ikasten!
El próximo viernes, los/as alumnos/as de ESO van a celebrar el desayuno intercultural. Ya tienen todo organizado en cada clase, pero desde el colegio también teníamos que hacer algunas compras para ese día. Los/as alumnos/as de 4C han tomado la responsabilidad de preparar la lista de la compra, mirar los diferentes precios y calcular los gastos. Luego, después de organizar todo, han ido al supermercado. ¡Aprendiendo consumo responsable desde jóvenes!
miércoles, 8 de febrero de 2023
DETAILE TXIKIAK INGURUGIROAREN ALDE
En las cosas que hacemos a diario podemos tener también pequeños detalles en favor de nuestro planeta. Hemos organizado un bingo solidario para la fiesta del colegio del próximo viernes, y para envolver los regalos que se repartirán hemos utilizado papel de periódico en vez de comprar papel de regalo nuevo.
jueves, 15 de diciembre de 2022
GABONETAKO ZUHAITZ BIRZIKLATUA
Aurten Lehen Hezkuntzan Gabonetako zuhaitza material birziklatuekin apaintzea erabaki dugu. Kurtso guztiek parte hartu dute eta, besteak beste, ontziak eta kafe kapsulak erabili ditugu. Ederra geratu da!! Zer iruditzen zaizue?
Este año hemos decidido decorar el árbol de Navidad de Primaria con materiales reciclados. Han participado todos los cursos y hemos utilizado materiales como: envases o cápsulas de café, entre otros. Ha quedado precioso. ¿Qué os parece?










































