lunes, 16 de diciembre de 2024
FRUTA BANATZEN
viernes, 13 de diciembre de 2024
AURTENGO GOSARI INTERKULTURALA
Aurten ere gosari interkulturala, osasuntsua eta jasangarria ospatu dugu. Klase bakoitzean, ikasleak taldeka antolatu dira denon artean gosari orekatua ekartzeko eta, aldi berean beren herrialdeetako jaki tipikoak beren kideekin konpartitzeko. Benetan ondo pasatu dugu eta energia osoz hasi dugu eguna.
Este año también hemos celebrado el desayuno intercultural, saludable y sostenible. En cada clase los alumnos y alumnas se han organizado en grupos, para entre todos/as, traer un desayuno equilibrado. Al mismo tiempo han intentado traer comidas típicas de sus países para poder compartirlas con sus compañeros y compañeras. Lo hemos pasado muy bien y hemos empezado el día a tope de energía.
viernes, 8 de noviembre de 2024
SUKALDARITZA IKASTAROA (3)
jueves, 7 de noviembre de 2024
AUZOKO DIAGNOSTIKOA
DBHko 4. kurtsoko ikasleak murgilduta egon dira egunean zehar auzoko diagnostikoa egiten. Taldeetan banaturik eta auzoko plano bat hartuta, arkitektura-oztopoak, gune berdeak, kultura, osasun eta bilera guneak, osasun eta beste leku interesgarriak aurkitu eta markatu dituzte pegatinen bidez. Azkenengoz, talde bakoitzak bere haurnasketak aurkeztu ditu eta ideia interesgarriak atera dira auzoko bizitza denontzat hobetzeko.
El alumnado de 4º de ESO han estado ocupados/as a lo largo del día realizando el diagnóstico de barrio. Divididos/as en grupos y con un plano del barrio, han localizado y marcado mediante pegatinas las barreras arquitectónicas, zonas verdes y culturales, lugares de reunión y otros puntos de interés. Por último, cada grupo ha presentado sus reflexiones y han surgido ideas interesantes para mejorar la vida en el barrio para todos/as.
viernes, 1 de noviembre de 2024
SUKALDARITZA IKASTAROA (2)
Sukaldaritza ikastaroarekin jarraituz, 4Cko ikasleak berriro hurbildu dira Erriberako merkatura. Oraingo honetan, bigarren plater bat prestatzera. Burrito gozo eta osasuntsuak prestatu dituzte, haragi zuria eta barazkiak erabiliz. On egin!
Siguiendo con el cursillo de cocina, los/as alumnos/as de 4ºC se han acercado de nuevo al Mercado de la Ribera. En esta ocasión a preparar un segundo plato. Han preparado unos burritos muy ricos y saludables, usando carne blanca y verduras. ¡Buen provecho!
viernes, 25 de octubre de 2024
SUKALDARITZA IKASTAROA (1)
jueves, 30 de mayo de 2024
ZERBEN PROIEKTUAREN BIGARREN TXANPA!
Oraingoan 3Cko ikasleek quiche gozo-gozo bat kozinatu dute, eta baita ganoraz jan ere!
En esta ocasión los/as alumnos/as de 3C han cocinado una rica quiche. ¡Y también la han comido con ganas!
viernes, 3 de mayo de 2024
AREITZ SOROA
Haur Hezkuntzako gaztetxoek egundoko eguna pasa zuten atzo Areitz Soroko gure lagunekin. Animaliekin jostatu, baratzak ikusi, ogia egin, sagar zukua prestatu eta edan... hori bai plan zoragarria!
lunes, 22 de abril de 2024
0 KILOMETROKO SUKALDARITZA
Oso ikasketa berezia izan dute gaur gure DBHko 3C.ko ikasleek. Hainbeste maitasunez zaintzen duten ortutik zerba eder batzuk jaso zituzten, eta eskolako sukaldariaren laguntzaz ikasi dituzte barazki hau prestatzeko modu ezberdinak. Interesgarria eta gozoa!
Los/as alumnos/as de 3ºC de ESO han tenido hoy una lección muy especial. Habían recogido unas hermosas acelgas del huerto que tan bien cuidan, y con ayuda del cocinero del colegio han aprendido diferentes formas de cocinar esta verdura. ¡Interesante y sabroso!
jueves, 1 de febrero de 2024
LIMONADA PRESTATZEN
Gure ortuaren eskuzabaltasuna aprobetxatuz, DBHko 3. Cko ikasleek zitrikoen bertuteei buruz ikasi dute. Limoiek C bitamina ugari dute eta gauza askorekin laguntzen digute: gure digestio-aparatua garbitzen dute, gure Pha orekatzen dute, zaurien orbaintze-prozesua azkartzen dute... hau guztia ikasi eta gero, limonada gozo-gozoa prestatu dute eta oso gustora edan ere!
Aprovechando la generosidad de nuestro huerto, los/as laumnos/as de 3ºC de ESO han aprendido sobre las cualidades de los cítricos. Los limones tienen mucha vitamina C y nos ayudan con muchas cosas: limpian nuestro sistema digestivo, equilibran nuestro Ph, aceleran la cicatricación de heridas... después de aprender todo esto, han preparado una rica limonada y se la han tomado tan a gusto.
viernes, 24 de noviembre de 2023
JOLASALDI OSASUNTSUA HASI DA
4DCko ikasleek hasiera eman diote gaur kurtso honetako jolasaldi osasuntsu eta solidarioari Hiru gutiziako arroz gozo-gozoa prestatu dute eta ikasleek hamaiketako beroa eta energiaz betea jan ahal izan dute.
Los/as alumnos/as de 4DC han comenzado hoy con el recreo saludable y solidario de este curso. Han preparado un riquísimo arroz tres delicias y los/as demás alumnos/as han podido comer un hamaiketako calentito y lleno de energía.
sábado, 18 de noviembre de 2023
KALITATEA TOPERA
Zer egun polita pasatu zuten atzo 2. DBHko ikasleek Kalitatea Topera programa barruan antolatutako irteeran! azken urteetan ezin izan dugu programa honetaz gozatu, eta poz handiz jaso genuen honen itzuleraren berri. Ikasleek negutegiak bisitatu zituzten eta txerrien hazkuntza ere aurrez-aurre ikusi ahal izan zuten. Kalitate goreneko produktuak ditugu gure Euskal Herrian!
viernes, 10 de noviembre de 2023
SUKALDARITZA ERRIBERAKO MERKATUAN
DBHko 4Cko ikasleak Erriberako Merkatura joan dira gaur sukaldaritza tailertxo batera. Udaletxeak antolatu du ekintza hau, Ortzadar elkartearen bidez. Bertan, elikadura osasuntsu baterako gomendio interesgarriak eman dizkiete ikasleei eta izokin plater gozo bat prestatzen irakatsi diete. Egundoko esperientzia izan dute gure ikasleek sukaldean sartuta!
Nuestros/as alumnos/as de 4C de ESO han ido hoy a un taller de cocina en el Mercado de la Ribera. Esta actividad la ha organizado el ayuntamiento, a través de la asociación Ortzadar. Los/a alumnos/as han recibido unos consejos muy interesantes sobre alimentación saludable y les han enseñado a preparar un rico plato con salmón. ¡Los/as alumnos/as han tenido una experiencia estupenda entre fogones!











































