viernes, 17 de marzo de 2023

MUSIKA BIRZIKLATUA

 DBHko ikasleek proiektutxo polita egin dute musika ikasgaian: Beren musika tresna propioak sortu dituzte material birzkiklatua erabiliz. Benetako irudimen handia eta trebetasuna erakutsi dituzte artista hauek. Ea musika polita egin ahal duten orain!


Los/as alumnos/as de ESO han realizado un bonito proyecto en la asignatura de música: Han creado sus propios instrumentos de música usando materiales reciclados. Han demostrado gran imaginación y mucha habilidad. ¡A ver si ahora pueden hacer música bonita con ellos!







jueves, 16 de marzo de 2023

GURE ORTUA UDABERRIRAKO APAINTZEN

 DBHko ikasleek gogor egin dute lan ortua udaberrirako prestatzeko. Lehenengo, uzta ederra jaso zuten: azenarioak, urazak, azaloreak,brokoliak eta porruak. Gero, baratze-alorrak lurrez bete zituzten eta piperrak, urazak, tipulak eta tipuletak landatu zituzten. Lan bikaina eta sari zaporetsua!


Los/as alumnos/as de ESO estuvieron trabajando duro para preparar el huerto para la primavera. Primero, recogieron una cosecha hermosa: zanahorias, lechugas, coliflores, brócolis y puerros. Después, llenaron los bancales de tierra y plantaron pimientos, lechugas, cebollas y cebolletas. ¡Un gran trabajo y un sabroso premio!






miércoles, 15 de marzo de 2023

JOLASTOKI BERDEA, UDABERRIRAKO PREST

 Eskolako txikitxoek prest utzi dute beren ortutxoa udaberrirako. Sasi guztiak garbitu eta gero, tipulak, tipuletak, urazak eta piperrak landatu dituzte. Orain, maitasun handiz zainduko dute landatutakoa!

Los/as pequeños/as del colegio han dejado preparado su huerto para la primavera. Después de limpiar todas las hierbas, han plantado cebollas, cebolletas, lechugas y pimientos. Ahora, ¡A cuidar con mucho amor todo lo plantado!
















3. DBH, ARNOTEGIRA

 Bizimodu osasuntsua da gure ikasleei irakatsi nahi diegun gauzen artean lehentasun bat. Horregatik, ahal dugunean irteerak egiten ditugu haiek naturarekin harremana izan dezaten. Gaur DBHko 3. mailako ikasleekin joan gara Arnotegi mendira. Goiz polita izan da kirola egiten eta paisaiaz gozatzen.

Un modo de vida saludable es una prioridad entre las cosas que les queremos enseñar a nuestros/as alumnos/as. Por eso, cuando podemos organizamos salidas para que tengan un contacto estrecho con la naturaleza. Hoy hemos ido con los/as alumnos/as de 3º de ESO al monte Arnotegi. Ha sido una bonita mañana haciendo deporte y disfrutando del paisaje.









sábado, 11 de marzo de 2023

AUZOKO DIAGNOSTIKOA

 Gure DBHko 3.Cko ikasleak auzoko diagnostikoa egitera atera ziren pasa den ostiralean. Aurtengo diagnostikoaren gaia da: "Naturan oinarritutako hiri-irtenbideak Bilbon". Juan de Garay, Nafarroa, Hurtado Amezaga eta García Salazar kaleak eta Areatza aztertu zituzten. Irteeran jasotako hausnarketen artean, honako hauek ditugu:

- "Eraikin eta errepide ugari ditugu, baina ia ez dago lorategirik".

- "Helburua da landaredi gehiago egotea, ibaiaren bidean ez eraikitzea eta zuhaitzik ez moztea"

-"Areatzako plazan bakarrik aurkitu genituen zuhaitzak".

- "Gune gris asko eta gune berde gutxi ditugu":


Nuestros/as alumnos/as de 3ºC de ESO salieron el pasado viernes a realizar el diagnóstico de barrio. El tema del diagnóstico de este año es: "Soluciones urbanas basadas en la naturaleza en Bilbao". Examinaron las calles Juan de Garay, Navarra, Hurtado Amezaga y García Salazar y el Arenal. Estas son algunas de las reflexiones que realizaron durante la salida.

-"Tenemos muchos edificios y carreteras, pero casi no hay jardines".

-"El objetivo es que haya más vegetación. no construir en el camino del río y no cortar árboles".

-"Sólo encontramos árboles en la plaza del Arenal".

-"Tenemos mucha zonas grises y pocas zonas verdes".











viernes, 10 de marzo de 2023

GOSARI INTERKULTURALA, OSASUNTSUA ETA JASANGARRIA

Kurtso honetan lortu dugu berreskuratzea asko gozatzen dugun ospakizun bat: Pandemiagatik urte batzuez bertan behera utzi behar izan dugun gosari interkulturala, osasuntsua eta jasangarria bueltan da!
Ospatu dugun beste urtetan bezala, ikasleek taldeka antolatu dute eskolan egin behar zuten gosaria. Beren kulturetatik ekarritako plater desberdinak konpartitu ahal izan dituzte. Hori bai, etxean prestatutako platerak izan behar ziren, ahalik eta osasuntsuen izateko eta etxetik beren katiluak eta mahai tresnak ere ekarri behar zituzten, plastikozko edalontziak eta abar ez erabiltzeko. Primerako goiza pasatu dute jaten eta konpartitzen.

Este curso hemos conseguido recuperar una celebración que disfrutamos mucho: ¡Está de vuelta el desayuno intercultural, saludable y sostenible que habíamos tenido que aplazar varios años por la pandemia! Al igual que en otros años que lo hemos celebrado, los/as alumnos/as han organizado por grupos el desayuno que iban a hacer en el colegio. Han podido compartir diferentes platos de sus culturas. Eso sí, los platos debían ser caseros para asegurar que eran lo más saludables posible y además tenían que traer propias sus tazas y cubiertos, para no gastar vasos y demás de plástico. Han pasado una mañana estupenda comiendo y compartiendo.










jueves, 9 de marzo de 2023

EROSKETAK EGITEN

 Hurrengo ostiralean, gosari interkultural, osasuntsu eta jasangarria ospatuko dute DBHko ikasleek. Badute dena antolatuta klase bakoitzean, baina eskolatik ere erosketatxo batzuk egin behar genituen egun horretarako. 4Cko ikasleek hartu dute ardura bezala erosketarako zerrenda egitea, prezio desberdinak begiratzea eta kalkulatzea zein izango den gastua. Gero, dena ondo antolatu eta gero, supermerkatura joan dira. Kontsumo arduratsua gaztetandik ikasten!


El próximo viernes, los/as alumnos/as de ESO van a celebrar el desayuno intercultural. Ya tienen todo organizado en cada clase, pero desde el colegio también teníamos que hacer algunas compras para ese día. Los/as alumnos/as de 4C han tomado la responsabilidad de preparar la lista de la compra, mirar los diferentes precios y calcular los gastos. Luego, después de organizar todo, han ido al supermercado. ¡Aprendiendo consumo responsable desde jóvenes!






miércoles, 8 de marzo de 2023

MARTXOAK 8

Gaur, martxoak 8, emakumearen eguna ospatzen dugu hainbat jardueraren bidez. Helburua da kontzientziatzea eta gizarte bidezkoago baterantz aurrera egitea. Denok berdinak gara eta  eskubide eta aukera berberak izan beharko genituzke. 

 Hoy, 8 de marzo, celebramos el día de la mujer a través de diferentes actividades, con el objetivo de concienciar y avanzar poco a poco hacia una sociedad más justa y equitativa para todos/as, donde seamos iguales y tengamos los mismos derechos y oportunidades.