viernes, 10 de marzo de 2023
GOSARI INTERKULTURALA, OSASUNTSUA ETA JASANGARRIA
jueves, 9 de marzo de 2023
EROSKETAK EGITEN
Hurrengo ostiralean, gosari interkultural, osasuntsu eta jasangarria ospatuko dute DBHko ikasleek. Badute dena antolatuta klase bakoitzean, baina eskolatik ere erosketatxo batzuk egin behar genituen egun horretarako. 4Cko ikasleek hartu dute ardura bezala erosketarako zerrenda egitea, prezio desberdinak begiratzea eta kalkulatzea zein izango den gastua. Gero, dena ondo antolatu eta gero, supermerkatura joan dira. Kontsumo arduratsua gaztetandik ikasten!
El próximo viernes, los/as alumnos/as de ESO van a celebrar el desayuno intercultural. Ya tienen todo organizado en cada clase, pero desde el colegio también teníamos que hacer algunas compras para ese día. Los/as alumnos/as de 4C han tomado la responsabilidad de preparar la lista de la compra, mirar los diferentes precios y calcular los gastos. Luego, después de organizar todo, han ido al supermercado. ¡Aprendiendo consumo responsable desde jóvenes!
miércoles, 8 de marzo de 2023
MARTXOAK 8
Gaur, martxoak 8, emakumearen eguna ospatzen dugu hainbat jardueraren bidez. Helburua da kontzientziatzea eta gizarte bidezkoago baterantz aurrera egitea. Denok berdinak gara eta eskubide eta aukera berberak izan beharko genituzke.
Hoy, 8 de marzo, celebramos el día de la mujer a través de diferentes actividades, con el objetivo de concienciar y avanzar poco a poco hacia una sociedad más justa y equitativa para todos/as, donde seamos iguales y tengamos los mismos derechos y oportunidades.
jueves, 23 de febrero de 2023
HOSTOREA GAZTA ETA TXIKORIAGAZ
4. DCko ikasleek sukaldarien txanoak ipini eta eskolan plater berezi bat prestatu dute, gure ortutik ateratako osagaiekin: Hostorea txikoriagaz. Hemen duzue errezeta, zuen etxeetan prestatu ahal izateko:
Osagaiak: Hostorea, gazta birrindua, mozarella, txikoria, intxaurrak.
Prestatzeko era: Labea 180ºtara ipini. Bol batean, txikoria, intxaurrak eta mozarela nahastuko ditugu. Nahastura hau hostorearen barruan ipiniko dugu, hostorea itxiz. Gainetik, gazta birrindua botako dugu. Labean sartuko dugu, tenperatura 100ºtara jaitsiz. Modu honetan, masa eta txikoria ondo egingo dira. (Gomendagarria da hostorea arrautz batez margotzea).
Los/as alumnos/as de 4º de ESO se han puesto los gorros de cocinero/a y han preparado un plato especial en el colegio, con ingredientes sacados del huerto: Hojaldre con achicoria. Aquí tenéis la receta, para que lo podáis preparar en casa:
Ingredientes: Hojaldre, queso rallado, mozarela, achicoria, nueces.
Preparación: Poner el horno a 180º. En un bol, mezclamos la achicoria, las nueces y la mozarela. Pondremos la mezcla dentro del hojaldre, cerrándolo. Echaremos por encima el queso rallado. Lo meteremos en el horno, bajando la temperatura a 100º. De este modo se harán bien la masa y la achicoria. Es conveniente pincelar el hojaldre con huevo).
jueves, 16 de febrero de 2023
ZU ZEU ALDAKETA ZARA
Gure 1. DBHko ikasleak "ZU ZEU ALDAKETA ZARA" proiektuan parte hartzen ari dira. Bertan ikasten ari dira zenbat gauza egin ahal ditugun gure eguneroko bizitzan planetarengan dugun eragina murrizteko. Gaur esperimentu bat egin dugu negutegi efektua simulatzeko... Eguzkiak ere parte hartu nahi izan du proiektuan!
Nuestros alumnos y alumnas de DBH1 están trabajando el proyecto ZU ZEU ALDAKETA ZARA para tomar conciencia de todo lo que podemos hacer en el día a día para reducir nuestro impacto en el planeta. Hoy hemos hecho un experimento para simular el efecto invernadero...!Hasta el Sol ha querido colaborar en el proyecto!
miércoles, 8 de febrero de 2023
DETAILE TXIKIAK INGURUGIROAREN ALDE
En las cosas que hacemos a diario podemos tener también pequeños detalles en favor de nuestro planeta. Hemos organizado un bingo solidario para la fiesta del colegio del próximo viernes, y para envolver los regalos que se repartirán hemos utilizado papel de periódico en vez de comprar papel de regalo nuevo.
jueves, 2 de febrero de 2023
ORTUA MARTXAN URTE BERRIAN
Izan dugun eguraldiarekin, asko atzeratu zaigu 2023. urte honetan ortua berriro martxan jartzea. 3. eta 4. DCko ikasleak gaur joan dira ortua ondo garbitzera eta denbora gutxi barru berriro landatu ahal izango ditugu gauza ugari.
Con el tiempo que hemos tenido, se nos ha atrasado mucho el volver a poner en marcha el huerto en este 2023. Los/as alumnos/as de 3º y 4º DC han ido hoy a limpiarlo y dentro de poco podremos plantar de nuevo un montón de cosas.
lunes, 30 de enero de 2023
BAKEAREN EGUNA
Eskolako Agenda 2030eko 16. helburuak bakea du ardatz. Urtero ospatzen dugu eskolan Bakearen eguna eta, zenbait ekintza egiten ditugu etapa desberdinetan ikasleek egun honen garrantzia barnera dezaten. Jolasak, eskulanak edo bilerak mezu berebera adierazteko: bakea nahi dugu munduan.
El objetivo 16 de la agenda 2030 escolar tiene como eje la paz. Todos los años celebramos en el colegio el día de la paz y realizamos diferentes actividades en las diferentes etapas para que los/as alumnos/as interioricen la importancia de ese día. Juegos, manualidades o reuniones para expresar un mismo mensaje: queremos paz en el mundo.
martes, 24 de enero de 2023
ELIKADURA OSASUNTSUA LHN
Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasleek elikadura osasungarriari buruzko hitzaldia jaso dute. Hainbat jolas, bideo eta eztabaidaren bidez, elikagai gomendagarrienak zein diren erakutsi zaie, baita gomendagarriak ez direnak ere. Halaber,azukrea edo palma-olioa duten elikagaiak saihestu behar ditugula eta iragarkiek diotena beti ez sinestea erakutsi digute
Los/as alumnos/as de 4º de Primaria han recibido una charla acerca de la alimentación saludable. A través de diferentes juegos, videos, debates..., se les ha enseñado cuáles son los alimentos más saludables y cuáles, a diferencia de lo que nos venden los anuncios, poseen ingredientes nada recomendables: azúcar, aceite de palma..., los cuales debemos evitar en nuestra dieta.
miércoles, 18 de enero de 2023
NEGUKO ZUHAITZA
Haur hezkuntzako ikasleek, negua eta hotza hemen ditugula ikusiz, klasea urtaroaren arabera apaindu dute. Jaso dituzten hostoak eta kartoi birziklatua erabiliz, neguko zuhaitz polit bat prestatu dute Txoko Berderako.
Los/as alumnos/as de Educación Infantil, viendo que tenemos aquí ya el invierno y el frío, han decorado la clase de acuerdo con la estación. Usando hojas que han recogido y cartón reciclado, han preparado un bonito árbol de invierno para el Txoko Berdea.
jueves, 15 de diciembre de 2022
GABONETAKO ZUHAITZ BIRZIKLATUA
Aurten Lehen Hezkuntzan Gabonetako zuhaitza material birziklatuekin apaintzea erabaki dugu. Kurtso guztiek parte hartu dute eta, besteak beste, ontziak eta kafe kapsulak erabili ditugu. Ederra geratu da!! Zer iruditzen zaizue?
Este año hemos decidido decorar el árbol de Navidad de Primaria con materiales reciclados. Han participado todos los cursos y hemos utilizado materiales como: envases o cápsulas de café, entre otros. Ha quedado precioso. ¿Qué os parece?








.jpg)






























