viernes, 27 de octubre de 2017

MAZEDONIA SALTZEN

Gaurko fruta salmenta aurrera doa eta mutilak eta neskak gogor ari dira mazedonia prestatzen. Hau bai gozoa!

La venta de fruta de hoy va adelante y los chicos y chicas están preparando con ganas la macedonia. ¡Qué rica!





jueves, 26 de octubre de 2017

MAZEDONIA OSTIRALEAN

Ostiral honetan fruta mazedonia salduko dugu jolasaldian. Pasa den kurtsoan arrakasta handia izan zuen, eta ikasleek ikasi zuten modu erraz bat fruta ezberdinak jateko. Ontzien birziklaketa ere animatuko dugu, 10 zentimo itzuliz emandako edalontzia eta sardexka bueltatzen dutenei.

Este viernes durante el recreo venderemos macedonia de frutas. El curso pasado tuvo un gran éxito y los/as alumnos/as descubrieron una manera nutritiva y fácil de comer fruta variada. Vamos a promover el reciclado de envases, devolviendo 10 céntimos a aquellos/as alumnos /as que devuelvan el vaso y el tenedor que se les da con la macedonia.

martes, 24 de octubre de 2017

JOSKETA TAILERRA PRESTATZEN

Bagabiltza egingo dugun josketa tailerra prestatzen! Hurbilago dagoenean data detaileak emango dizkizuegu, baina jakin ezazue arropa birziklatua erabiliz gauza polit politak egiten irakatsiko dizuegula.











¡Ya estamos preparando el taller de costura que vamos a hacer dentro de poco! Cuando esté más cercana la fecha os daremos los detalles, pero os podemos adelantar que os vamos a enseñar a hacer cosas muy bonitas con ropa reciclada.








LEHEN HEZKUNTZA ASTIGARRAGAN

Gaur, 5. era 6. maila Astigarragara joan dira. Ibilialdian ikasi dute zelan egiten den sagardoa. Sagarrak biltzeko kizkia erabili dute. Behin sagarrak jasota sagar zukua egin eta dastatu dute. Primeran pasatu dute.



Hoy los/as alumnos/as de 5º y 6º de Primaria han ido a Astigarraga. En esta excursión han aprendido cómo se hace la sidra. Han utilizado el gancho para recoger manzanas. Una vez recogidas las manzanas, han hecho y han probado zumo de manzana. Se lo han pasado genial.


lunes, 23 de octubre de 2017

FENOLOGIA PROIEKTUA MARTXAN

Gaur 1 DBHko ikasleek fenologia proiektua hasi dute. Atera dira hurrengo hilabetetan aztertuko dituzten zuhaitzak ezagutzera eta beren auzoan bertan duten natura zatitxo horretaz disfrutatzera.





Hoy los/as alumnos/as de 1º de ESO han empezado el proyecto de fenología. Han salido a conocer los árboles que analizarán a lo largo de los siguientes meses y a disfrutar de ese trocito de naturaleza que tienen en su propio barrio.

viernes, 20 de octubre de 2017

FRUTA ETA KRISPETAK OSTIRALEAN


Gaur jolasaldian astean zehar antolatutako krispeta salmenta egin dugu. Arrakasta itzela izan da! Baina ez hori bakarrik! Fruta ere saldu dugu eta ondo saldu ere! Sagarrak, mandarinak eta bananak oso ondo jan dituzte gure ikasleek. Pozik gaude elikadura osasuntsua ganoraz ikasten ari baitira.


Hoy hemos realizado la venta de palomitas que habíamos organizado a lo largo de la semana. ¡Ha sido un gran éxito! ¡Pero no solo eso! ¡También hemos vendido fruta, y muy bien además! Nuestros/as alumnos/as han comido con muchas ganas las manzanas, mandarinas y plátanos. Estamos muy contentos/as porque están aprendiendo mucho sobre la alimentación sana.

miércoles, 18 de octubre de 2017

SUKALDETXOA FROGATZEN

Gure sukaldetxo eramangarri berria frogatzeko, ostiralean salduko ditugun bezalako krispeta batzuk egin ditugu. Hau bai dibertigarria!













Para probar nuestra nueva cocina portátil, hemos hecho unas palomitas como las que venderemos el viernes. ¡Qué divertido!




martes, 17 de octubre de 2017

KRISPETAK GORDETZEKO KUKURUTXOAK

Ostiralean salduko ditugun krispetak emateko kukurutxo dotoreak prestatzen ari gara paper birzikatua erabiliz. Bai artista onak direla gure ikasleak!
















Estamos preparando unos cucuruchos de lo más elegantes para las palomitas que vamos a vender el viernes. Estamos usando papel reciclado para hacerlos. ¡Menudos/as artistas son nuestros/as alumnos/as!


lunes, 16 de octubre de 2017

KRISPETA GOZO ETA OSASUNTSUAK

Aste honetan gure ikasleek krispetak prestatuko dituzte jolasaldirako. Eskolan bertan sukaldatuko dituzte eta erositakoak baino askoz osasuntsuagok izango dira, osagaiak kontrolatu ahal izango ditugulako.
Kolesterol maila kontrolatzeko oso egokia da artoa, eta B bitamina, fosforo eta magnesio ugari du.

Esta semana nuestros/as alumnos/as van a preparar palomitas para el recreo. Las van a preparar en el colegio y serán mucho más sanas que las compradas, ya que vamos a poder seleccionar los ingredientes.
El maíz es un alimento ideal para controlar el nivel de colesterol y es rico en vitamina B, fósforo y magnesio.

JOSKINTZA TAILERRA

Eskolan, "Auzoko Bihotzak" proiektutik, joskintza tailer polit bat antolatuko dugu, Bilboko Udaletxeak lagunduta. Tailer hau Iralako familia, auzokide eta lagunei zuzenduta egongo da. Hurbiltzen bazarete, zuen arropa zaharra berrerabiltzen ikasiko duzue, hauei bizi berri emanez. Urriak 20ean izango da, gure eskolan bertan, 16:30tik 18:00etara. Anima zaitezte!


Vamos a organizar en el colegio desde el proyecto "Corazones de Barrio"  y con la ayuda del Ayuntamiento de Bilbao, un bonito taller de costura. Estará dirigido a familias, vecinos y amigos de Irala. Si os acercáis, aprenderéis a reutilizar vuestra ropa vieja, dándole una nueva vida. Será el 20 de octubre, en el colegio, de 16:30 a 18:00. ¡Animaos!

viernes, 6 de octubre de 2017

FRUTA OSTIRALEAN

Gaurko fruta salmenta oso ondo joan da! Ikasle eta irakasleok ganoraz jan dugu "Elikadura osasuntsua" proiektutik ekarritako frutak. Sagarrak, laranjak eta bananak egon dira denontzako eta energiaz beteta jarraitu dugu gero eguna!

¡La venta de fruta de hoy ha ido muy bien! Los/as alumnos/as y los/as profesores/as hemos comido con muchas ganas las frutas que se han traído desde el proyecto "dieta saludable". Ha habido manzanas, naranjas y plátanos para todos/as !y hemos seguido luego el día llenos/as de energía!

jueves, 5 de octubre de 2017

ELIKADURA OSASUNTSUA BUELTAN DA

Aurten ere bueltan gaude pasa den kurtsoan hasitako Elikadura Osasuntsua proiektuarekin. Jarraituko dugu ogitarteko solidarioa edo jolasaldi osasuntsuak bezalako ekintzekin, hauetatik asko ikasi baitgenuen iaz.
Ostiral honetan bertan hasiko gara, denboraldiko frutaz gozatuz. Nahi dugu aurten ostiralero fruta edukitzea, nahiz eta beste errezeta osasuntsu ere landu. Anima zaitezte parte hartzera!






Este año volvemos con el proyecto Dieta Saludable que comenzamos el curso pasado. Seguiremos con actividades como el bocadillo solidario o los recreos saludables que nos han enseñado tanto el curso pasado.
Empezaremos nuestras actividades este viernes con disfrutando de la fruta de temporada. Este curso nos proponemos que la fruta esté presente todos los viernes, aunque eso no quita para que no podamos trabajar otras recetas saludables. ¡Animaos a participar!



miércoles, 27 de septiembre de 2017

BADITUGU EKO-ORDEZKARIAK




Gaur jolasaldian bilera bat egin dugu aurtengo eko-ordezkariak aukeratzeko. Boluntario pila agertu dira parte hartzeko gogoz! Oso talde majoak antolatu ditugu eta zihur gaude ekintza asko aurrera aterako ditugula.










Hoy en el recreo hemos hecho una reunión para elegir a los Eco-representantes. ¡Han venido un montón de voluntarios/as con ganas de participar! Hemos organizado unos grupos muy majos y estamos seguros de que vamos a sacar adelante un montón de iniciativas.





miércoles, 20 de septiembre de 2017

PAGASARRIRA 3 DBHKOEKIN


Gaur 3. DBHko ikasleak Pagasarrira igo dira. Bidetik aurkitu dituzten zuhaitzen hostoak bildu dituzte eta lorediari buruz zerbait gehiago ikasi dute. izoztegi naturalak ere bisitatu dituzte eta beren antzinako erabilera ezagutu.





Hoy los alumnos de 3° de ESO han subido al Pagasarri. Por el camino han recogido hojas de los árboles que han encontrado y han aprendido algo más sobre la flora local. Han visitado también los neveros naturales y han conocido el uso que se les daba antiguamente.











lunes, 18 de septiembre de 2017

AZTERKOSTA ERAKUSKETA



Erakusketa bat dugu gure eskolan, Azterkostak ekarritakoa. Bertan ikasleek aukera dute gure itsasoetako garrantziaz ikasteko. Hormairudiei esker, informazio ugari jaso ahal dute eta hausnarketa interesgarria egin.










Tenemos una exposición en el colegio traída por Azterkosta. En ella los/as alumnos/as tienen la oportunidad de aprender sobre la importancia de nuestros mares y océanos. Gracias a los murales, pueden recoger información y hacer una interesante reflexión.